Honda VTX Forum banner

Should we include a local ride after the Meet and Greet?

  • Yes

    Votes: 0 0.0%
  • No

    Votes: 0 0.0%
  • I'm only coming for the drinking!!

    Votes: 0 0.0%
  • I'm only coming for the drinking!!

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
1 - 17 of 17 Posts

·
Registered
Joined
·
2,763 Posts
Discussion Starter #1
Okay, so we meet, shake hands, drink a few, scratch and sniff a while ... then what? Skinny, you gonna lead a local ride? I know Anv1l likes to ride .... if it aint over 25 miles (seems he has a tender butt!)!! Ha!

How about a poll to see what everyone wants?

Thanks,

Woot!
 

·
Registered
Joined
·
1,866 Posts
What the heck Wootsteroonie? It wouldn't let me vote for all 3!
Figures a FIB would make it so I can't vote how I want to. LMAO!
I'm guess'n that ifn the weather is descent, we'll be hittin the road for a few miles.
Make sure Grayhawk comes up. I keep fergettin to email that Cat to be there.
Can't wait to see everyone again.
And NO sore butt on Timmay!
Timmay Rocks! :twisted:
 

·
Registered
Joined
·
1,651 Posts
NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO..

NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE!

:( My bike won't be together by then! lol. Dammit. Then I'd have to watch you guys take off for a ride like Double XX, or tripleXXX or John F, or whatever his handle is, when we were down at the highland house.

Depressing lol. Hope it friggin pours that day. I'll buy some beers.

Riley
 
G

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Re: NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE

Riley said:
NO RIDE NO RIDE NO RIDE ... (you get the idea) ... Depressing lol. Hope it friggin pours that day. I'll buy some beers.

Riley
Hmmm ... me thinks that perhaps Riley is a bad bad man :twisted:
 

·
Registered
Joined
·
3,616 Posts
Re: NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE NO RIDE

Riley said:
NO RIDE

:( My bike won't be together by then! lol. Dammit. Then I'd have to watch you guys take off for a ride like Double XX, or tripleXXX or John F, or whatever his handle is, when we were down at the highland house.

Depressing lol. Hope it friggin pours that day. I'll buy some beers.

Riley
My wife's got a Rebel that she won't be using that day if yer interested :D
 

·
Registered
Joined
·
1,866 Posts
"My wife's got a Rebel that she won't be using that day if yer interested"

That big mutant freak makes MY bike look like a rebel when he's on it. It's pretty funny that when his X and my X are next to each other, they don't even look like the same model. He's got the Bagger thing goin on (of which he is in total denile about.) and I got the stripped down HotRod look. It's pretty amusing. Now I gotta find the pic of him on that Bhuel........ Looked like a Pocket bike.
Tim :twisted:
 

·
Registered
Joined
·
2,763 Posts
Discussion Starter #7
"My bike won't be together by then! lol. Dammit. Then I'd have to watch you guys take off for a ride like Double XX, or tripleXXX or John F, or whatever his handle is, when we were down at the highland house.

Depressing lol. Hope it friggin pours that day. I'll buy some beers.

Riley"

Me thinks I know to where we can ride ... to the Sasquatch's and raid his beer frig! I think its time I actually met the "Wisconsin BigLarry"!!

Anv1l, I've contacted all the FIBs on my mail list, so we'll see what we can scrape up. If any of you Illinois riders didn't get an e-mail from me, then either your address doesn't work, or I don't have your name and address. Contact me to correct this unacceptable condition.
 

·
Registered
Joined
·
3,616 Posts
ANV1L said:
"My wife's got a Rebel that she won't be using that day if yer interested"

That big mutant freak makes MY bike look like a rebel when he's on it.
Tim :twisted:
Oh, I've seen pics of the big man, but 2 wheels are 2 wheels :D I may even have an ACE 750 in the garage by then as well. As for the bagger comment, I'd be nicer if I was you. Somebody has to carry all you stuff to Colorado :D See you in 3 weeks!
 

·
Registered
Joined
·
1,651 Posts
ANV1L said:
"My wife's got a Rebel that she won't be using that day if yer interested"

That big mutant freak makes MY bike look like a rebel when he's on it. It's pretty funny that when his X and my X are next to each other, they don't even look like the same model. He's got the Bagger thing goin on (of which he is in total denile about.) and I got the stripped down HotRod look. It's pretty amusing. Now I gotta find the pic of him on that Bhuel........ Looked like a Pocket bike.
Tim :twisted:
Watch it timmy boy. :wink: YOU HAVE to strip your bike down, otherwise you can't get it off the sidestand.

Guys- he may call ME a mutant freak, but personally I think HE's the one who is a "little" (heh heh) genetically challenged. I mean C'MON, just look at the pic below. He should still be riding big wheels or something! lol

tick tick timmaaay



Riley- (WHO IS NOT IN BAGGER DENIAL!- I JUST HAVE A FAIRING, COMFY SEAT, COMFY PEGS, REAR RACK, ETC ETC.- lol)
 

·
Registered
Joined
·
1,651 Posts
bluto said:
Riley said:
:D LMAO! :lol:

That's worth a beer :beer2:
McHenry? I work in Lake Geneva- damn near neighbors.

I know of at least 2 VTX's in Genoa City, and 1 in Pell Lake

You see a purple(custom purple) C model with the sideburner around by you ever? I see him around town (Lake Geneva)once in a while, but haven't tracked it down.

Riley
 

·
Registered
Joined
·
3,616 Posts
Riley said:
You see a purple(custom purple) C model with the sideburner around by you ever? I see him around town (Lake Geneva)once in a while, but haven't tracked it down.

Riley
Nope, don't see a whole not of X's around here other than the black ones :D How do you find your bike when they are all black?!? That's why I ride a red one. I see you are also a man of taste riding another color! LOL! <trying to get out of the imminent Hulk hands beating> LMAO!
 

·
Registered
Joined
·
1,387 Posts
Woot! said:
Okay, so we meet, shake hands, drink a few, scratch and sniff a while ... then what? Skinny, you gonna lead a local ride? I know Anv1l likes to ride .... if it aint over 25 miles (seems he has a tender butt!)!! Ha!

How about a poll to see what everyone wants?

Thanks,

Woot!
We are all ready looking @ rides and will have a list of where we might what to go. I would like to make 1 good ride a month pluss the weekend rides that always go on..We usally put on 200-300 miles a weekend. sore butt's what up with that..
Skinny
PS Flordia WAS GREAT.
 

·
Registered
Joined
·
2,093 Posts
ANV1L said:
"My wife's got a Rebel that she won't be using that day if yer interested"

That big mutant freak makes MY bike look like a rebel when he's on it. It's pretty funny that when his X and my X are next to each other, they don't even look like the same model. He's got the Bagger thing goin on (of which he is in total denile about.) and I got the stripped down HotRod look. It's pretty amusing. Now I gotta find the pic of him on that Bhuel........ Looked like a Pocket bike.
Tim :twisted:
It doesn't look like a rebel Timmay, more like a minibike :D

hee hee,
Glenn
 

·
Registered
Joined
·
3,616 Posts
LMAO! I'm going to wear a mask on the 17th so Riley and Anv1L don't have any ammo!
 
1 - 17 of 17 Posts
Top