Honda VTX Forum banner

1 - 19 of 19 Posts

·
Registered
Joined
·
3,113 Posts
Discussion Starter · #1 ·
We meet at Joe's Crab Shack and run into a few other members from Memphis. We admire each other's scoots and have a few drinks while we talk about the dependability of a Honda. (I think I remember someone saying, "if Honda ever starts building houses, I'm buying one because what they make is usually very dependable")

So Toasted and I break camp and blast down the big road toward downtown. When we take the off ramp, near the river, Toasted pulls next to me and says, "hey man, my clutch cable broke!" (damn 1300s) :roll:

I tell him to wait till I can get out and block traffic. Then, when I waive at him, he should fire her up, make the turn, and hit the sidewalk. This goes as planned and we soon find that the clutch cable didn't break, but somehow came out of the retainer on the transmission housing :shock: .

Toasted slipped the cable end back in and we were off toward Beale St. again!

Damn Hondas :lol:







And we finally made it!

 

·
Registered
Joined
·
1,920 Posts
LOL !!!! Man vicki and I sure do miss Wed night bike nite.
Knowing I would have been with yall just stirs the sh(% out of me.

great pics...does toasted smile all the time ? !!!!!

i guess you supervised huh ? !! :lol: :beer2: :mcrider: :mcrider:
 

·
Registered
Joined
·
1,248 Posts
hivoltg said:
... What the hell is a clutch cable? :a13:

:vtx18:

8)
Isn't that the anti-theft cable that stores hook up to display models?
:vtx18:
:wink:
 

·
Sith Lord
Joined
·
4,919 Posts
Johnny I was still laughing. :lol:
Just glad my friend with his Harley wasn't there...I always rag him... :?

Not only did the clutch cable come loose from the transmission, when we hopped off the curb I knocked the paint off the bottom of the possum pusher and dented the front corner of the frame. :evil:

Oh well...life goes on. :D
 

·
Registered
Joined
·
1,032 Posts
me too...pink lid...LOL....please tell us it just the light reflecting off the neon
 

·
Registered
Joined
·
938 Posts
He wears a pink helmet and don't let him tell you it is Mrs Hivoltg's helmet and his is the carbon fiber one and that she was with him and the one taking the picture... :D
 

·
Registered
Joined
·
4,993 Posts
Well, I think it's the car tire that's at fault here. That's why the cable came off......... :wink:

Just more reason's to condemn the Darkside............twin


ps....toasted, I dented my frame on a extra high curb too trying to get out of the road into a drive way. It sucks, but it still rides good.


.
 

·
Registered
Joined
·
2,634 Posts
Frogpoop said:
me too...pink lid...LOL....please tell us it just the light reflecting off the neon
WRIST CHECK! :shock: :lol:
 

·
Sith Lord
Joined
·
4,919 Posts
BigVTXMan said:
Toasted, you really need to upgrade to the 1800, just for the hydraulic clutch. :D

-S
Eh...i keep debating on it for other reasons but the 1300 has been good to me. Plus I kinda like it. :D
 

·
Registered
Joined
·
1,920 Posts
hey I can say hivoltg doesn't have a wrist problem. i've always been told "it takes a real man to wear pink" so.........






when you see him wearing his pink helmet give him a break !! LOL :twisted:


(your welcome hivoltg !!!!) :twisted:
 

·
Registered
Joined
·
19 Posts
It was fun meeting you guys at Joe's and then again on Beale St.
Cheers
Art
 

·
Registered
Joined
·
3,113 Posts
Discussion Starter · #18 ·
What can I say???? I like pink :shock:

Or maybe it belongs to this fine specimen :wink:




:twisted: :twisted: :twisted:

Best I remember, Johnny is kinda fond of pink too.....ain't that right buddy?
This pic is for you! :beer3: :beer2: :pepper1: :pepper1: :pepper1:
 

·
Registered
Joined
·
1,920 Posts
Yepper I do !!!!! Vicki is such a girlygirl and pink looks good on her !!!! :pepper1: :lol:
 
1 - 19 of 19 Posts
Top