Honda VTX Forum banner

VTX 1800 S, R, T - niezawodność, typowe znane problemy itp.

21K views 10 replies 10 participants last post by  TennX  
#1 ·
W zeszłym roku jeździłem cruiserem Kawa Vulcan 2000 i byłem pod wrażeniem... W tej chwili mam 3 motocykle, 1997 Shadow 750 ACE, 2004 Suzuki SV 1000 S i 1987 BMW R80 (w tej chwili zdemontowany do malowania ramy) i jestem bliski zastąpienia ich wszystkich (no cóż, może nie 750 ACE, jestem do niego emocjonalnie przywiązany :D ) jednym dużym cruiserem.

Honda to mój ulubiony motocykl, ponieważ do tej pory przejechałem prawie 100 000 bezproblemowych mil na liczniku ACE.

Lubię klasyczny styl, więc szukam VTX 1800 S, R lub T tutaj w Europie. Osobiście nie znam nikogo, kto posiadałby jeden z nich, więc muszę zadać tej społeczności kilka pytań.

Czy są jakieś znane problemy, częste, typowe usterki związane z tymi motocyklami? Wiesz, jak sprzęgło rozrusznika V-star 1100 lub stojan generatora Kawa Vulcan 900?

Jakie są najwyższe znane przebiegi, jakie VTX 1800 przejechał bez poważnego remontu silnika lub wymiany?

Dzięki z góry. :)
 
#2 ·
To jest Honda.

Powiedziano już wszystko.

Mój stał w magazynie prawie 15 lat, musiałem wymienić pompę paliwa, ponieważ się zatarła, co nie było niespodzianką, biorąc pod uwagę tak długie przechowywanie, ale poza tym odpalił od razu.

Istnieje "naprawa" problemu z uziemieniem, chociaż osobiście nigdy nie miałem problemu i nigdy nie zrobiłem tej naprawy.

Motorcycle Tech Pages (bareasschoppers.com)

Poza tym nie przychodzi mi do głowy nic, co można by nazwać "problemami", ale pamiętaj, że model ma 20 lat i nie jest już produkowany od 12 lat, więc mogą wystąpić problemy związane z wiekiem, a części są coraz trudniejsze do znalezienia, zarówno OEM, jak i aftermarket.

Myślę, że jest tu lub na VTXCAFE członek z ponad 150 tys. i wciąż mocno działający. Moim zdaniem, jeśli dbasz o motocykl, będzie działał wiecznie. Wszystko kwestia odpowiedniej pielęgnacji i konserwacji, to Honda.
 
#3 ·
to Honda.

Koniec kropka.

Mój stał prawie 15 lat w magazynie, musiałem wymienić pompę paliwa, ponieważ się zatarła, co nie było niespodzianką, skoro był tak długo przechowywany, ale poza tym odpalił od razu.

Istnieje "naprawa" problemu z uziemieniem, chociaż osobiście nigdy nie miałem problemu i nigdy nie zrobiłem tej naprawy.

Motorcycle Tech Pages (bareasschoppers.com)

Poza tym nic mi do głowy nie przychodzi jako "problemy", ale pamiętaj, że model ma 20 lat i od 12 lat nie jest produkowany, więc mogą wystąpić problemy związane z wiekiem, a części są coraz trudniejsze do znalezienia, zarówno OEM, jak i aftermarket.

Myślę, że jest tu lub na VTXCAFE członek z ponad 150 tys. i wciąż mocno działający. Moim zdaniem, jeśli dbasz o motocykl, będzie działał wiecznie. Wszystko kwestia odpowiedniej pielęgnacji i konserwacji, to Honda.
Jest garstka członków, z których niektórzy nie publikują, z takim wysokim przebiegiem i większym. Mam przyjaciela z '02 C, Sumo big kit, 183 000 z wielu podróży po całym kraju. Wciąż mocno działający. Wczesne 02-03 i kilka '04 regulatory FPR lub ciśnienia paliwa, coraz bardziej się psują, nie z powodu niewłaściwego użytkowania, nadużywania lub wysokiego przebiegu, ale ze względu na wiek. Mała membrana w nich pęka i pozwala paliwu dostać się do skrzyni korbowej, oprócz pogorszenia przebiegu i wydajności. Około 40-45 dolarów i godzina czasu na wymianę. Niektórzy mieli również problemy z łożyskami kołnierza tylnego napędu. Członek tutaj regeneruje je dla lepszej żywotności i wydajności.
 
#4 ·
FPR (regulator ciśnienia paliwa) nie jest poważną naprawą ani drogą, ale jest problemem w modelach z lat 2002-2004 i niektórych wczesnych modelach z 2005 roku. Jeśli nie został wymieniony, powinien zostać wymieniony, ponieważ mają wysoki wskaźnik awaryjności. Kiedy ulegną awarii, olej silnikowy dostaje się do układu paliwowego i może spowodować, że ścianki cylindrów zostaną pozbawione smarowania, a następnie dojdzie do awarii silnika. Są to bardzo niezawodne motocykle, ale teraz są starsze i wymagają konserwacji, wymiany płynów itp.
 
#5 ·
W zeszłym roku jeździłem cruiserem Kawa Vulcan 2000 i byłem pod takim wrażeniem... Mam w tej chwili 3 motocykle, Shadow 750 ACE z 1997 roku, Suzuki SV 1000 S z 2004 roku i BMW R80 z 1987 roku (w tej chwili zdemontowany do malowania ramy) i jestem bliski wymiany ich wszystkich (no cóż, może nie 750 ACE, jestem do niego emocjonalnie przywiązany :D ) na jeden duży cruiser.

Honda jest moim wielkim faworytem, ponieważ do tej pory przejechałem prawie 100 000 bezproblemowych mil na liczniku ACE.

Lubię klasyczny styl, więc szukam VTX 1800 S, R lub T tutaj w Europie. Osobiście nie znam nikogo, kto by taki posiadał, więc muszę zadać tej społeczności kilka pytań.

Czy są jakieś znane problemy, częste, powszechne usterki związane z tymi motocyklami? Wiesz, jak sprzęgło rozrusznika V-star 1100 lub stojan generatora Kawa Vulcan 900?

Jaki jest najwyższy znany przebieg, jaki VTX 1800 przejechał bez poważnego remontu silnika lub wymiany?

Dzięki z góry. :
2002 VTX 1800 R: (oryginalny właściciel)

- 150 000 km nadal bardzo dobrze jeździ, używam go do wszystkich
moich długich podróży.

Do tej pory tylko dwie naprawy:
  • 80 000 km - wymiana pompy wodnej
  • 135 000 km - wymiana stojana

Wysłane z mojego iPada za pomocą Tapatalk
 
#6 ·
W zeszłym roku jeździłem cruiserem Kawa Vulcan 2000 i byłem pod takim wrażeniem... W tej chwili mam 3 motocykle, Shadow 750 ACE z 1997 roku, Suzuki SV 1000 S z 2004 roku i BMW R80 z 1987 roku (w tej chwili zdemontowany do malowania ramy) i jestem bliski zastąpienia ich wszystkich (no, może nie 750 ACE, jestem do niego emocjonalnie przywiązany :D ) jednym dużym cruiserem.

Honda jest moim wielkim faworytem, ponieważ do tej pory przejechałem prawie 100 000 bezproblemowych mil na liczniku ACE.

Lubię klasyczny styl, więc szukam VTX 1800 S, R lub T tutaj w Europie. Osobiście nie znam nikogo, kto by taki posiadał, więc muszę zadać społeczności kilka pytań.

Czy są jakieś znane problemy, częste, powszechne usterki związane z tymi motocyklami? Wiesz, jak sprzęgło rozrusznika V-star 1100 lub stojan generatora Kawa Vulcan 900?

Jakie są najwyższe znane przebiegi, jakie VTX 1800 przejechał bez poważnego remontu silnika lub wymiany?

Dzięki z góry. :)
2005 VTX 1800R - 24 000 plus mil Przeze mnie wymienione:

1. Regulator/prostownik układu elektrycznego:
2. Tuleje mocowania tylnego amortyzatora:
 
#7 ·
Około 120 000 mil na moim 02 C. Wymieniłem pompę wodną, łożyska kół i łożyska główki ramy. I jedną chłodnicę. To wszystko. Nie miałem okazji dużo z niego korzystać przez ostatnie dwa lata (pewne problemy zdrowotne), ale wcześniej jeździłem nim jak szalony. Jeździłem wzdłuż wschodniego wybrzeża i odbyłem dwie podróże przez kraj. Chłodnica padła w Boise, ID. Na szczęście zatrzymałem się w domu dziewczyny, gdzie miałem schowane jakieś narzędzia. Kupiłem chłodnicę ekspresowo i wymieniłem ją w zaledwie kilka godzin. Mnóstwo oleju i opon.
 
#8 ·
Około 120 000 mil na moim 02 C. Wymieniłem pompę wody, łożyska kół i łożyska główki ramy. I jedną chłodnicę. To wszystko. Niezbyt często używałem go w ciągu ostatnich dwóch lat (pewne problemy zdrowotne), ale wcześniej jeździłem nim jak szalony. Jeździłem wzdłuż i wszerz wschodniego wybrzeża i odbyłem dwie podróże przez cały kraj. Chłodnica padła w Boise, ID. Na szczęście zatrzymałem się w domu dziewczyny, gdzie miałem schowane jakieś narzędzia. Kupiłem chłodnicę ekspresowo i wymieniłem ją w zaledwie kilka godzin. Mnóstwo oleju i opon.
To naprawdę nic w porównaniu z prawie 200 000 kilometrów. :)
 
#9 · (Edited)
Mój 1300 ma 204 206 mil na liczniku.
Jestem na 3. stojanie i prostowniku/regulatorze.
Na 3. kablu sprzęgła.
Na 3. membranie zaworu suwakowego.
Niemcy i Polska mają/miały fora VTX. Nie jestem pewien ich statusu.
Na 18. tylnej oponie, 14. przedniej oponie.
Lubię mój 1300!!!